Αυτό που θα έχει αφήσει το Viagra
είναι τα ανέκδοτα σχετικά με την στυτική δυσλειτουργία που αποτέλεσαν το
previous big thing των ανεκδότων με ξανθιές. Έγινε αφορμή για να
ξεκινήσει η συζήτηση γύρω από το θέμα της στυτικής δυσλειτουργίας. Η
«γέννηση» του ήταν ταυτόχρονα και ο σημερινός του αργός θάνατος.
Μια νέα διαφήμιση από τον κολοσσό της βιομηχανίας του Viagra, του Pfizer, έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι το όλο θέμα και στρέφει την εμπορική του πίεση στις γυναίκες, υπό τον φόβο αυτό το γλέντι εκατομμυρίων που διήρκεσε όλα αυτά τα χρόνια να τερματίσει.
Μια γυναίκα γύρω στα 50 στέκεται δίπλα σε άνδρες που δεν μπορούν να έρθουν σε στύση και τους λέει: «Λοιπόν, παιδιά. Είσαστε μόνοι σας με το μέλι σας. Το σκηνικό είναι ιδανικό. Αλλά η στυτική δυσλειτουργία έρχεται ξανά». Με τις πωλήσεις να έχουν πέσει κατά 8%, αυτό το σενάριο είναι η τελευταία ελπίδα του Pfizer, αλλά και των Cialis-Levitra, να διατηρήσουν τα κέρδη τους σε ένα βιώσιμο επίπεδο. Τι έκαναν; Έστρεψαν το βλέμμα τους στις γυναίκες. Απευθύνθηκαν σε αυτές. Όχι γιατί θα το χρησιμοποιούσαν για τον εαυτό τους, αλλά για να πάνε οι ίδιες να το αγοράσουν για τους άνδρες τους που αντιμετωπίζουν το ED (erectile dysfunction). Στόχευσαν στην επιθυμία τους να ικανοποιηθούν σεξουαλικά και ελπίζουν αυτό να αποδώσει καρπούς.
Η διαφήμιση έτσι θα λειτουργήσει σε δύο επίπεδα: το πρώτο των ανδρών είναι αυτό που ξέρουμε και το δεύτερο είναι με την γυναίκα ως Δούρειο Ίππο, γνωρίζοντας πλέον όλος ο κόσμος με τον πιο σαφή τρόπο ότι η αδυναμία στην στύση δεν είναι κάτι για να κοροϊδέψεις ή να νιώσεις άσχημα που το έχεις. Είναι μια αναγνωρισμένη ψυχοσωματική πάθηση και δεν χρειάζεται να παίρνει ο άνδρας κρυφά το χάπι για να παριστάνει τον «ντούρο» στην σύντροφο του. Είναι το καμπανάκι που χτυπάει ο Pfizer, όχι προφανώς γιατί είναι πονόψυχος, στη γυναίκα ότι αν θέλει να περάσει καλά θα πρέπει να αρχίσει και η ίδια να κάνει κάτι. Η στύση είναι πλέον μία από τις οικιακές υποχρεώσεις της.
Με τις φωνές για τα προβλήματα και τις παρενέργειες από την χρήση του Viagra να πληθαίνουν και να γίνονται πιο φοβιστικές μιλώντας για τύφλωση και με την κιτρική σιλδεναφίλη να γίνεται ένα προϊόν ελεύθερο, ο Pfizer θα χάσει την αποκλειστική χρήση του υλικού, καθώς η ευρεσιτεχνία κατοχυρώνεται για 15-20 χρόνια διεθνώς.
Σήμερα, η στυτική δυσλειτουργία δεν είναι κάτι άγνωστο και υπάρχουν επιστημονικές μέθοδοι να αντιμετωπιστεί χωρίς τεχνητά μέσα. Οι ανδρολόγοι έγιναν το αντίπαλον δέος του Viagra, με αποτέλεσμα μόνο το 10% των ανδρών στις ΗΠΑ να παίρνουν το χάπι, αλλά οι μισοί από αυτούς πάσχουν πραγματικά από ED.
Σε λίγο καιρό η κληρονομιά αν θέλετε, και αυτό που θα έχει αφήσει το Viagra είναι η άνεση με την οποία το αρσενικό αστειεύεται για το μόριο του άλλου. Τα ανέκδοτα σχετικά με την στυτική δυσλειτουργία αποτέλεσαν το previous big thing των ανεκδότων με ξανθιές. Ακόμα περισσότερο έγινε αφορμή για να ξεκινήσει η συζήτηση γύρω από το θέμα. Η «γέννηση» του ήταν ταυτόχρονα και ο σημερινός του αργός θάνατος.
Όπως αναφέρει το The Daily Beast, μέχρι το 2002 ο Τζέι Λένο είχε βγάλει τουλάχιστον 1.000 ανέκδοτα για το πέος, ενώ το περιοδικό Time το 2008 είχε θέμα στο τεύχος του «10 χρόνια Viagra με ανέκδοτα». Το SNL έχει μέχρι σήμερα απειράριθμα σκετσάκια βασισμένα σε αυτό το πρόβλημα. Άρα το Viagra μπορεί να πεθάνει ως σεξουαλικό στήριγμα, αλλά θα συνεχίσει να δίνει ψωμί στους stand up comedians!
Επιμέλεια: Στέργιος Πουλερές
πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου