Αναβαθμίζεται το μάθημα της Φυσικής στα σχολεία;

No Comments
Ευχάριστα νέα για το μάθημα της φυσικής από το Υπουργείο Παιδείας:
«…Την αναβάθμιση του μαθήματος της φυσικής εξετάζει το υπουργείο Παιδείας, με ενδεχόμενη αύξηση των ωρών του μαθήματος στο Γυμνάσιο και στη Γ’ Λυκείου. Επίσης, μελετάται η εισαγωγή της φυσικής στο πρόγραμμα των νηπιαγωγείων, χωρίς να είναι σίγουρο ακόμα ότι θα υλοποιηθεί… Η ενδεχόμενη αύξηση των ωρών της φυσικής δεν θα γίνει εις βάρος άλλων μαθημάτων, δήλωσε ο υφυπουργός Παιδείας κ. Κουκοδήμος…”
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο υφυπουργός Παιδείας επεσήμανε ότι η εισαγωγή του μαθήματος στα νηπιαγωγεία είναι πιο εύκολη. “Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι. Βρίσκονται μέσα σε μια αίθουσα, παίζουν παιχνίδια, ζωγραφίζουν, κ.λπ. Δεν μπορείς να πάρεις μισή ώρα από αυτήν την ώρα, παρουσία της νηπιαγωγού, και να γίνει και το μάθημα αυτό που σας λέω, το οποίο θα είναι προφορικό ουσιαστικά; Δείχνει πειράματα στα παιδιά για να τα προκαλέσει να ασχοληθούν με την επιστήμη”.
“Δε λέμε εμείς ότι θα καταργήσουμε κάποιες ώρες. Άλλοι φόρτωσαν με ύλη που δεν ολοκληρώνεται και άλλοι κούρασαν τα παιδιά. Εμείς προσπαθούμε και να μειώσουμε την ύλη, αλλά και να εκτονώσουμε τα παιδιά μας”, τόνισε μεταξύ των άλλων ο υφυπουργός Παιδείας.
Στην ενίσχυση του μαθήματος της φυσικής θα συμβάλλει και ο καθορισμός της ύλης του μαθήματος, ενώ οι καθηγητές θα ενημερώνουν για τις δράσεις που αναλαμβάνουν στα πλαίσια του μαθήματος. Θα δοθεί πρόγραμμα στους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα το υλοποιούν μέχρι το τέλος της χρονιάς και αυτό θα αξιολογείται …
Αυτή είναι μια πρόταση που ξεκίνησε από τον κ. Αρβανιτόπουλο, ευχόμαστε και πιστεύουμε ότι μέσα στο 2015 να την υλοποιήσουμε”, δήλωσε ο κ. Κουκοδήμος… »
Θα ήταν μια καλή είδηση για το μάθημα της Φυσικής. Όμως, ό,τι αναφέρεται παραπάνω … είναι αυτό που εγώ θα ήθελα να διαβάσω.
Το αρχικό άρθρο ΕΔΩ: www.news.gr , δυστυχώς δεν αναφέρεται στο μάθημα της “Φυσικής” αλλά στο μάθημα της “Φυσικής Αγωγής”, το οποίο όπως φαίνεται και στο βίντεο στην αρχή της ανάρτησης, είναι συντριπτικά δημοφιλέστερο σε σχέση με τις Φυσικές Επιστήμες. Άραγε αυτός είναι λόγος που αναβαθμίζεται το μάθημα της γυμναστικής ή μήπως – όπως λένε οι κακές γλώσσες – απλά πρόκειται για το “βόλεμα” του μοναδικού περισσεύματος που μας άφησαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004;
πηγη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου